Köra är så jävla hääärligt

Hejhej ! I tis så var jag ute och körde med Elin och Roy ( hästen) iallafall så var det skit häärligt !:)) tycker absolut alla som inte testat det innan ska testa ! Vill absolut köra in Sylle men antagligen kommer det dra fram hans travar nerver och jag orkar verkligen INTE börja om igen i ridningen !! Men jag ska följa med Elin , så får det räcka :) igår var min kusin hos mig och tittade på hästen min ! Hon är veterinär så hon chekade bara igenom honom en snabbis och tittade när jag red :D hon sa att han såg skit fin ut och att vi verkligen gjort ett bra val med att köpa honom :D står just nu i klågerup och väntar på bussen till stallet , håller på att frysa ihjäl så kallt det är ! Vill bara in och värma mig hos min häst !!:( idag ska han få vila och bara få massa godis och mys . Nu tänkte jag bara höra om ni tycker att jag ska lägga upp typ dagens tips och ridoutfit på mig och hästen ?:) vi hörs ikväll !!
Btw så var jag på min kompis häst gymnasieskola förra helgen ( Bollerup ) inriktning häst ..fett Awesome !!:D
// Ellena :)



ja det tycker jag

2011-11-10 // 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback