Tagga ragga :))

Hejhej :)

Nu har man varit i stallet det blev lite mys med världens bästa häst och en lagom rolig chey ;) hade så himmla kul så glömde helt att ta foto! Men lovar till imorgon .. Men fick en bild på ett höstlöv och på unghingstarna från busshållplatsen ?:) igår var min kusse som är veterinär hos mig och titta på Sylleboll och cheka igenom honom och titta när jag red och gav tips och berömmde oss , så många komplimanger har man nog inte fått på länge !:)

Tänkte dra en liten dagens tips ( kvällens tips ;) )

Dagens tips : rid mycket barbacka , och har man inte balansen så använd en barbacka gjord ( det gör jag )
Kan ta foto på den och lägga upp imorgon :D

Ha en bra torsdag kväll ! Godnatt!

//Ellena




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback