Sista varma dan ?:)

Hejhej ! :)

Idag har varit en fede häärlig dag , helt solig och skön hoppas det håller i sig ;) här kommer lite bilder på mej och plutten och lite annat smått och gott . Red bara en tjugo minuter idag för jag var tvungen att hinna med bussen.. Men han var redigt pigg och arbetsvillig så imorgon ska jag nog köra ett ganska hårt dressyrpass :) det hade för övrigt växt jäääääääklit mycket gräs i boxen xD hade inte sett det innan .. :$ aja här kommer bilderna så hörs vi senare ;)



superfin blogg !



kolla gärna in min , har börjat igen :)

2011-11-12 // 09:58:52
» Julia

Fin blogg.



kolla in min::)



http://juliawiklander.blogg.se

2011-12-25 // 06:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback