grejer jag har och vill ha .

hejhej !
Tänkte slänga in ett inlägg på lite grejer som är bra att ha och grejer jag vill ha :)

jag älskar dessa grimmorna tycker dom är sjukt stilrena , snygga och  ja helt enkelt mega fina!  129 kr på hööks.. har en sån i blå och  jag tycker det är värt pengarna till hunda procent !

Grimma Claridge House®<3



Nu till denna grejen .. jag vill jätte gärna ha en sånhär och var riktigt nära  på att köpa en men sen så hade jag för det första inga pengar  och kännde att dte var lite onödigt när jag har en repgrimma och  ledrep som jag bar kan knyta ihop.. men har jag pengar att köpa det någongång så tänker jag lätt göra det !! Kostar 179 kroner på hööks så är egentligen inte såå dyr ;)

Repgrimma med tyglar :)


Detta har både jag och Klara  fast i olika  modeller elle rvad man säger .. Westernträns !!! :D Såjäkla fina  att fotograferas med .. Tänkte slänga upp på både mitt och Klaras  :) Det första är mitt och det andra är Klaras:) Mitt kostade 429 fast nu är det på rea och kostar 389 , slå till vettja ;)  Klaras kostade 289 .Jag tycker båda är väldigt snygga men Klaras är jätte stiligt med enörat ! :D

Westernträns Conchos Quarter Canyon®


Enörasträns Quarter Canyon®

 

Helosan salva kan jag också tipsa om , väldigt bra till allting  och så kostar det bara 69 :D

 

Sen finns det ju väldigt mycket mer att tipsa om men   det kan ni nog själva lista ut ;)

 

Ha det braoo :D<3

 

// Ellena




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback