Tillbaka!

Min dator har varit sönder, men nu är mamma äntligen hemma så nu kan jag äntligen skriva igen! :)
Har inte ridit särskilt mycket då jag funderat på om Fairy kunde vara halt, vilket vi nu kommit fram till att hon antagligen inte är. Är väldigt överbeskyddande över min häst. Det finns människor som hela tiden tror att de själva är sjuka och får små förkylningar att kunna vara pest, jag är likadan med Fairy. Jag tror att om hon snubblar, då kan hon ha brutit benet eller om hon står lite konstigt i hagen, då har hon fång. Men jag brukar kontrollera mig själv och tänka "nejnej, det har hon inte!"


Sexig bild, på sexig ryttare och en oskyldig häst.

// Klara & Fairy :)<3


» Kajsa

Sv. Han VAR en B-ponny vet inte hur hög då hans papper var i oordning men runt 122-123 kanske?:O

2011-08-25 // 22:10:32
» Erica

Sv: Jag får tacka så mycket för alla fina och värmande ord. Det är länge sedan jag uppdaterade bloglovin' och som du säger, det kanske är dags att göra det nu.



Armbanden jag gör är av tagel från beställarnas hästar, något som är personligt och väldigt speciellt för många.

2011-08-25 // 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback