Slappdag :)

Idag hade jag och Fairy en liten slappdag. Ellena och jag sov länge idag så jag kom inte iväg förrän vid fyra till stallet. Men Fairy var nöjd! Hon fick stå i gången medans jag mockade, hon stog jätte lugnt! :) (i vårat förra stall så fick hon panik varje gång hon stod uppbunden och brukade stegra o.s.v). Efter det så gick vi (fast mest hon) och åt betade utanför stallet, hon blev matglad och ville inte göra mina små övningar utan gick till gräset direkt, dock så blev det några övningar, men jag fick vara riktigt bestämd! Imorgon blir det nog dressyr inne i stora ridhuset eller så hänger vi på någon om de ska rida ut!



Bild från i onsdags :)

// Klara & Fairy <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback