Sadlar

Godmorgon folk !
Idag skiner solen och jag ska strax åka iväg till Sylle !
Men innan dess så ska jag åka och hämta en sadel vi ska pröva till Sylle. Vi har ju haft runt 6 sadlar under det närmaste 3 månaderna , men så köpte vi en  bomlös ( dom passar alla hästar , då dom just som namnet heter inte har nån bom )  vi köpte den då han fortfarande är ung och växer och musklar sig! Men under den bomlös kan man dock inte ha något shabrack utan bara padd , och det suger och sen kan man inte heller hoppa med den bomlöse ! Så nu ska vi åka titta på en riktig sadel och bara se hur den sitter , då det är en kompis till oss som har sadelen.  Önska mig lycka till, haha !

Vad har ni för sadlar på era hästar eller rättare sagt  vad hade ni för sadlar när dom var unghästar ? :)

<---- bomlös , som ni ser förstår ni nog varför man inte kan hoppa med den !


// Ellena :)


Jag har bara en dressyrsadel till min häst. Han har gått med bomlöst. textilsadlar osv. hos tidigare ägare men jag tycker att han funkar riktigt bra med dressyrsadel. Och jag också för den delen ;)

2011-08-21 // 12:01:59

Jag har oftast en lite äldre allroundsadel på mina unghästar :)

2011-08-21 // 13:28:21

vi har både hopp-allround och dressyrsadlar beroende på vad vi ska rida. Kul att vi har sån variation :D

2011-08-21 // 14:02:59

Var med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg!

Alla regler, och vad man får om man vinner står på bloggen!



http://islandshastryttaren.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-1.html

2011-08-21 // 15:58:35

wintec är ju ganska bra.. prova en sån o se ;)

2011-08-21 // 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback