dressyrpass

hejhej !
Dagens ridning var ett hårt dressyrpass för min del ! Vi tränade för en tjej i stallet.
Vi tränade på att få han ställd på volten i trav  , då vi aldrig tränat på det föut var det ganska svårt för oss. Men efter ett tag så skritta vi och tränade på det i skritt  alltså att trycka ut och in honom med skänkeln och inte använda tyglarna , i slutet gick det väl hyfsat bra ! :D
vi ska börja träna för tränare nu varje måndag ( dock ej imorgon )  så det blir väl bättre !
sen sa hon tjejen vi tränade för att min häst hade fin extriör eller nåt haha , jag bara ja tack liksom fatta inte ett skit , vad är extriör blablalbla ... ?  Imorgon ska vi testa sadelen vi tog hem idag ,och testa hoppa ett skutt med den också så vi ser hur den är !!
Ikväll är det veronica maggio på malmöfestivalen , jag och klara ska dit och se på henne , mycket kul !
någon mer av er läsare som ska dit .. eller som varit där när ni läser detta , hälsa på oss isåfall! :D




// Ellena  :)


Det låter spännande

2011-08-21 // 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback